Οι γυναίκες κάνουν like και από πίσω "θάβουν"!
Θεωρείτε πως όλοι οι φίλοι σας στο Facebook σας συμπαθούν ή σας αγαπούν; Μάλλον θα πρέπει να επανεξετάσετε αυτή σας την σκέψη αφού πρόσφατη έρευνα έδειξε πως ένα μεγάλο ποσοστό από αυτούς που σχολιάζουν με τα ομορφότερα λόγια τα status και τις φωτογραφίες μας τελικά λένε άλλα πίσω από την πλάτη μας.
Η έρευνα εστιάζεται κυρίως στο γυναικείο φύλο που η σχέση τους με τοFacebook αγγίζει τα όρια του μίσους σε σχέση με τα πραγματικά συναισθήματα που έχουν για τους φίλους τους.
Σύμφωνα με τα Νέα, το 85% των γυναικών απάντησε πως αρκετές αναρτήσεις των φίλων τους δείχνουν πως είναι κλαψιάρηδες, κουραστικοί ακόμα και ενοχλητικοί. Οκτώ στις δέκα μάλιστα είπαν πως δε θέλουν να βλέπουν αυτά που ποστάρουν στη σελίδα τους καθώς τα περισσότερα είτε διαμαρτύρονται για όσα τους συμβαίνουν είτε καυχιούνται για την υπέροχη ζωή τους.
Παρόλο που δεν αντέχουν το κλαψούρισμά τους, όπως υποστηρίζουν, αντί να τους διαγράφουν συνεχίζουν να αλληλεπιδρούν μαζί τους.
Στην έρευνα της εταιρίας Eversave συμμετείχαν 400 γυναίκες από τις οποίες 8 στις δέκα (79%) δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν το Facebook για «να κρατούν τους φίλους τους ενημερωμένους για την ζωή τους», ενώ το 64% από αυτές διατηρεί προφίλ στο κοινωνικό δίκτυο για να μοιράζεται συνδέσμους και βίντεο.
Η έρευνα εστιάζεται κυρίως στο γυναικείο φύλο που η σχέση τους με τοFacebook αγγίζει τα όρια του μίσους σε σχέση με τα πραγματικά συναισθήματα που έχουν για τους φίλους τους.
Σύμφωνα με τα Νέα, το 85% των γυναικών απάντησε πως αρκετές αναρτήσεις των φίλων τους δείχνουν πως είναι κλαψιάρηδες, κουραστικοί ακόμα και ενοχλητικοί. Οκτώ στις δέκα μάλιστα είπαν πως δε θέλουν να βλέπουν αυτά που ποστάρουν στη σελίδα τους καθώς τα περισσότερα είτε διαμαρτύρονται για όσα τους συμβαίνουν είτε καυχιούνται για την υπέροχη ζωή τους.
Παρόλο που δεν αντέχουν το κλαψούρισμά τους, όπως υποστηρίζουν, αντί να τους διαγράφουν συνεχίζουν να αλληλεπιδρούν μαζί τους.
Στην έρευνα της εταιρίας Eversave συμμετείχαν 400 γυναίκες από τις οποίες 8 στις δέκα (79%) δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν το Facebook για «να κρατούν τους φίλους τους ενημερωμένους για την ζωή τους», ενώ το 64% από αυτές διατηρεί προφίλ στο κοινωνικό δίκτυο για να μοιράζεται συνδέσμους και βίντεο.
Στον χαρακτηρισμό, όμως, των φίλων τους στάζουν χολή καθώς το 85% των γυναικών δήλωσε ότι κάποιοι χρήστες του Facebook χρησιμοποιούν το site για να καυχιούνται για την -φαινομενικά- «τέλεια» ζωή τους, για να μοιράζονται ενοχλητικά πολλές πληροφορίες για τον εαυτό τους ή για να «διαμαρτύρονται όλη την ώρα» για καταστάσεις που βιώνουν στην καθημερινότητά τους.
Σχεδόν όλες οι εθελόντριες απάντησαν πως έχουν τουλάχιστον μια που κλαίγεται ασταμάτητα και μια που καυχιέται συνεχώς για το παιδί της. «Μείναμε έκπληκτοι από τις απαντήσεις οι οποίες αποκαλύπτουν μια σχέση αγάπης-μίσους που έχουν οι γυναίκες με το Facebook», είπε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Prospectiv, ιδιοκτήτριας τηςEversave, Τζέρι Ντόιλ.
Πιο αναλυτικά όσες απάντησαν στη μελέτη κατέταξαν τους φίλους τους στις ακόλουθες κατηγορίες:
Σχεδόν όλες οι εθελόντριες απάντησαν πως έχουν τουλάχιστον μια που κλαίγεται ασταμάτητα και μια που καυχιέται συνεχώς για το παιδί της. «Μείναμε έκπληκτοι από τις απαντήσεις οι οποίες αποκαλύπτουν μια σχέση αγάπης-μίσους που έχουν οι γυναίκες με το Facebook», είπε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Prospectiv, ιδιοκτήτριας τηςEversave, Τζέρι Ντόιλ.
Πιο αναλυτικά όσες απάντησαν στη μελέτη κατέταξαν τους φίλους τους στις ακόλουθες κατηγορίες:
Ο «ρεπόρτερ». Είναι ο χρήστης που κάνει υπερβολικά πολλές (και συνήθως κοινότοπες) ενημερώσεις στο προφίλ του (65%)
Ο «κλαψιάρης». Είναι εκείνος ο οποίος παραπονιέται αδιάκοπα και με το παραμικρό (63%)
Η «περήφανη μαμά». Πρόκειται για την μητέρα η οποία αναρτά ακόμη και το παραμικρό που κάνουν τα παιδιά της, τα οποία παινεύει όλη την ώρα (57%)
Ο «κλακαδόρος». Είναι ο χρήστης που κάνει «Like» σε πάρα πολλές αναρτήσεις, προφανώς για να γίνει αρεστός (46%)
Ο «κλακαδόρος». Είναι ο χρήστης που κάνει «Like» σε πάρα πολλές αναρτήσεις, προφανώς για να γίνει αρεστός (46%)
Ο «συνδικαλιστής». Πρόκειται για τον χρήστη που μοιράζεται τις πολιτικές του απόψεις χωρίς να έχει ερωτηθεί γι’ αυτές (42%)
Ο «παραμυθατζής». Είναι αυτός που εμφανίζει στο προφίλ του ψευδείς πληροφορίες οι οποίες συνθέτουν μια δήθεν- «τέλεια» ζωή (40%).
Ο «παραμυθατζής». Είναι αυτός που εμφανίζει στο προφίλ του ψευδείς πληροφορίες οι οποίες συνθέτουν μια δήθεν- «τέλεια» ζωή (40%).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου