Ο Μυστικός Δείπνος έγινε Τετάρτη και όχι Πέμπτη, όπως είναι ευρέως γνωστό από τα εκκλησιαστικά κείμενα, σύμφωνα με έρευνα του πανεπιστημίου του Κέιμπριτζ της Αγγλίας. Αντικρουόμενες και οι αναφορές των Ευαγγελίων σχετικά με την ημέρα "μυστήριο"...
Η έρευνα αποδεικνύει ότι ο Μυστικός Δείπνος πραγματοποιήθηκε την 1η Απριλίου του 33π.Χ. και ημέραΤετάρτη. Μάλιστα, σύμφωνα με τον καθηγητή Κόλιν Χάμφρις, υπάρχουν εντελώς διαφορετικές αναφορές για τονΜυστικό Δείπνο στα Ευαγγέλια του Ματθαίου, του Μάρκου και τουΛουκά σε σχέση με αυτό του Ιωάννη. Οι τρεις πρώτοι ιστόρησαν τα γεγονότα χρησιμοποιώνταςπαλαιότερο ημερολόγιο από το επίσημο εβραϊκό.
Η σύλληψη του Ιησού, η ανάκριση και οι δίκες δεν έλαβαν χώρα σε μία μόνο νύχτα, σύμφωνα πάντα με τον καθηγητή Χάμφις.
"Το μυστήριο του Μυστικού Δείπνου", όπως ονομάζεται το βιβλίο του καθηγητή, αναφέρει ένα από τα πιο ακανθώδη ζητήματα στη Καινή Διαθήκη, όπως αναφέρει ο ίδιος στο BBC.
Η σύλληψη του Ιησού, η ανάκριση και οι δίκες δεν έλαβαν χώρα σε μία μόνο νύχτα, σύμφωνα πάντα με τον καθηγητή Χάμφις.
"Το μυστήριο του Μυστικού Δείπνου", όπως ονομάζεται το βιβλίο του καθηγητή, αναφέρει ένα από τα πιο ακανθώδη ζητήματα στη Καινή Διαθήκη, όπως αναφέρει ο ίδιος στο BBC.
Ο λόγος για τα Ευαγγέλια του Ματθαίου, του Μάρκου και του Λουκά τα οποία αναφέρουν χαρακτηριστικά ότι ο Δείπνος συνέπεσε με την έναρξη του Πάσχα των Εβραίων, ενώ αυτό του Ιωάννηαναφέρει ότι έγινε πριν από το Πάσχα. "Το γεγονός αυτό προβλημάτιζε τους μελετητές της Βίβλου εδώ και αιώνες.”τονίζει ο καθηγητής.
"Αν εξετάσουμε τα γεγονότα που αναφέρονται στα Ευαγγέλια, μεταξύ του Μυστικού Δείπνου και της Σταύρωσης υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός συμβάντων. Δεν είναι δυνατόν όλα αυτά να συνέβησαν από την Πέμπτη μέχρι το πρωί της Παρασκευής", προσθέτει.
Η λύση στο "αίνιγμα" αυτό βρίσκει τη λύση του αν σκεφτεί κανείς ότι οι Ευαγγελιστές χρησιμοποιούσανδιαφορετικά ημερολόγια αφού ο Μάρκος, ο Ματθαίος και ο Λουκάς είχαν υπόψη τους το παλιό εβραϊκό ημερολόγιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου