Γνωμικα

Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

Κακοποιήθηκε γυναίκα με 15 τσεκουριές και επέζησε

Η 17χρονη Gul Meena έχει προσπαθήσει πολλές φορές να θέσει τέρμα στη ζωή της. Όπως λέει η ίδια, ντρέπεται πολύ και δεν αντέχει να βλέπει τον εαυτό της στον καθρέφτη.

Κι ο λόγος είναι γιατί… επέζησε από τις 15 τσεκουριές που της έριξε ο ίδιος της ο αδερφός, τιμωρώντας τη για την απόφαση να εγκαταλείψει τον ηλικιωμένο σύζυγο με τον οποίο την πάντρεψε αναγκαστικά η ίδια της η οικογένεια όταν ήταν 12 ετών!

Στα 12 της αντί να πηγαίνει στο σχολείο, οι γονείς της την έδωσαν σε έναν 60χρονο άντρα στο Πακιστάν. Από εκείνη τη στιγμή τού ανήκε.


Τη χτυπούσε κάθε μέρα κι εκείνη τον παρακαλούσε κλαίγοντας να σταματήσει. Δε μπορούσε να βρει παρηγοριά για τα μαρτύρια που περνούσε, ούτε στην οικογένειά της.

«Με χτυπούσαν κι αυτοί, όποτε τολμούσα να παραπονεθώ. Μου έλεγαν ότι ανήκω σε αυτόν και ότι αυτή ήταν η ζωή μου», εξομολογήθηκε σε δημοσιογράφο του CNN.

Τον περασμένο Νοέμβρη αποφάσισε ότι δεν άντεχε να ζει έτσι άλλο πια. Πήρε μια τσάντα με λίγα πράγματα και διέφυγε στο Jalalabad του Αφγανιστάν με έναν νεαρό Αφγανό.



«Προσπάθησα να αυτοκτονήσω πίνοντας δηλητήριο πολλές φορές, αλλά δεν τα κατάφερα. Μισούσα τη ζωή μου και έπρεπε να ξεφύγω από αυτήν. Όταν έφυγα, ήξερα ότι θα ήταν επικίνδυνο. Γνώριζα ότι ο άντρας μου και οι δικοί μου θα με έψαχναν, αλλά ποτέ αυτό που μου έκαναν. Πίστευα ότι θα μπορούσα να έχω ένα καλύτερο μέλλον», προσέθεσε.

Μέσα σε λίγες μέρες ο αδερφός της την είχε εντοπίσει. Σκότωσε με τσεκούρι το φίλο της και εκείνη τη χτύπησε 15 φορές, ανοίγοντάς της το κρανίο.

Έφυγε νομίζοντας ότι την είχε σκοτώσει, αφήνοντάς τη μέσα σε μια λίμνη αίματος και με τμήμα του εγκεφάλου της να κρέμεται έξω από το κρανίο, αναφέρει η δημοσιογράφος.

Οι χειρουργοί στο νοσοκομείο της Nangarhar της έσωσαν τη ζωή. Πλήρωσαν οι ίδιοι από τις τσέπες τους τα ιατρικά της έξοδα.

Τώρα η Gul ζει σε άσυλο οργάνωσης που μάχεται για τα δικαιώματα των γυναικών στο Αφγανιστάν.


πηγή: arionradio

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Top