Γνωμικα

Κυριακή 27 Μαΐου 2012

Ανέκδοτο με 3 μπογιατζήδες

Πεθαίνουν, λέει, τρεις μπογιατζήδες και φθάνουν στον Παράδεισο.
Εκεί- όπως σε όλα τα σχετικά ανέκδοτα- τους υποδέχεται ο Αγιος Πέτρος. «Πάνω στην ώρα ήλθατε», τους λέει. «Θέλουμε να κάνουμε ένα φρεσκαρισματάκι στην πύλη του Παραδείσου. Για πείτε μου πόσα χρήματα θέλει ο καθένας σας για τη δουλειά- για να δω ποιον θα προτιμήσω».

 - Αφεντικό, εγώ θέλω 600 ευρώ, απαντά πρώτος ο μπογιατζής από την Αλβανία.
Τα 300 για μένα και τα 300 για τα υλικά.

 - Α, εγώ για να πάρω τη δουλειά θέλω 900 ευρώ, αποκρίνεται ο Γερμανός.
Τα 300 για μένα, τα 300 για την Εφορία και τα 300 για τα υλικά.

 - Αγιε μου, εγώ θα σου δώσω την καλύτερη τιμή, λέει στο τέλος ο Ελληνας.
 Με 3.000 ευρώ, τη βάψαμε την πύλη του Παραδείσου.

 - 3.000 ευρώ, τέκνον μου; Πώς είναι δυνατόν; Εχουμε και οικονομική κρίση, ταράζεται ο Αγιος Πέτρος.

 - Είναι απλό, Αγιε: Ενα χιλιάρικο για σένα, ένα χιλιάρικο για μένα, 400 ευρώ στον Γερμανό για να μη μιλήσει και 6 κατοστάρικα για τον φίλο μου τον Αλβανό που θα πάρει τη δουλειά εργολαβία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Top