Γνωμικα

Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

Michel Telo Ai se eu te pego with lyrics and Greek translation


Παρακάτω ακολουθούν οι στίχοι του τραγουδιού και η μετάφραση...
Nossa, nossa
Assim voce me mata
Ai, se eu te pego,
Ai, ai, se eu te pego
Delicia, delicia

Assim voce me mata
Ai, se eu te pego
Ai, ai, se eu te pego

Sabado na balada
A galera comecou a dancar
E passou a menina mais linda
Tomei coragem e comecei a falar

Nossa, nossa
Assim voce me mata
Ai, se eu te pego
Ai, ai se eu te pego

Delicia, delicia
Assim voce me mata
Ai, se eu te pego
Ai, ai, se eu te pego

Ελληνική μετάφραση:

Ουοου,Ουοου
Θα με σκοτώσεις με αυτόν τον Τρόπο
Αχ, όταν τα χέρια μου σε αγγίζουν
Αχ, Αχ, όταν τα χέρια μου σε αγγίζουν

Φοβερή,Φοβερή
Θα με σκοτώσεις με αυτόν τον Τρόπο
Αχ, όταν τα χέρια μου σε αγγίζουν
Αχ, Αχ, όταν τα χέρια μου σε αγγίζουν

Σάββατο βραδιά πάρτυ(γιορτής)
Όλοι ξεκίνησαν να χορεύουν
Το πιο καυτό κορίτσι στο χώρο πέρασε δίπλα μου
Οπότε βρήκα τα κότσια και ξεκίνησα να λέω

Ουοου,Ουοου
Θα με σκοτώσεις με αυτόν τον Τρόπο
Αχ, όταν τα χέρια μου σε αγγίζουν
Αχ, Αχ, όταν τα χέρια μου σε αγγίζουν

Φοβερή,Φοβερή
Θα με σκοτώσεις με αυτόν τον Τρόπο
Αχ, όταν τα χέρια μου σε αγγίζουν
Αχ, Αχ, όταν τα χέρια μου σε αγγίζουν

4 σχόλια:

  1. aidia to elliniko etsi oi stixoi diladi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κουνάτε τις κωλάρες σας και μην δίνετε σημασάι στους στίχους. Δεν πρόκειται ούτε για Σεφέρη ούτε για Ελύτη. Βραζιλιάνικο για επίπεδο γαμάτε γιατί χανόμαστε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Top