Γνωμικα

Πέμπτη 6 Ιανουαρίου 2011

Anekdoto me provoskida

Συναντώνται μετά από 10 χρόνια 3 φίλοι από το στρατό ...
- Μάκη τι κάνεις ρε φίλε, εσύ δεν είχες ένα κομμένο χέρι από μια βόμβα τότε στον πόλεμο;
- Άστα φίλε, τελικά βρήκα ένα πολύ καλό γιατρό που μου κόλλησε ένα χέρι από ένα πούστη. Κουνιέται λίγο μερικές φορές αλλά δεν το καταλαβαίνεις εύκολα, μια χαρά σου λέω..



-Τάκη και εσύ δεν είχες ένα κομμένο πόδι τότε;
-Ναι, αλλά βρήκα ένα καλό γιατρό και εγώ και μου έβαλε ένα πόδι από μια Ρωσίδα χορεύτρια. Σηκώνεται κάτι φορές και χορεύει αλλά δεν το καταλαβαίνουν πολλοί. Μια χαρά και εγώ..

-Αλλά και εσένα ρε Γιώργο δεν σου κόπηκε το πέος τότε;
- Ναι παιδιά αλλά για καλή μου τύχη βρήκα και εγώ ένα πολύ καλό γιατρό μόνο που μου έβαλε μια προβοσκίδα ελέφαντα στη θέση του.

-Και κάνει δουλειά, δεν έχεις πρόβλημα;
-Όχι μια χαρά , μόνο που δεν μπορώ να κατουρήσω στην ύπαιθρο.
-Γιατί έτσι;
-Να ... εκεί που την βγάζω έξω για κατούρημα ... μαζεύει τα χορτάρια από κάτω και μου τα βάζει στον κώλο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Top