Γνωμικα

Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2011

Ανέκδοτο; παραγγελία το 2016

Παραγγελία πίτσας το έτος 2016

Τηλεφωνήτρια : Pizza τάδε, καλησπέρα σας.

Πελάτης : Καλησπέρα, θα ήθελα να δώσω μια παραγγελία.

Τηλεφωνήτρια : Θα μπορούσα να έχω τον ΕΑΤ σας, παρακαλώ;

Πελάτης : Τον Εθνικό Αριθμό Ταυτοποίησής μου (National ID Number), ναι, μια στιγμή, ορίστε, είναι ο 61020...

Τηλεφωνήτρια : Ευχαριστώ, κύριε Χατζηπαπακωνσταντακόλουλε. Λοιπόν η διεύθυνσή σας είναι τάδε, και ο αριθμός τηλεφώνου σας 210... . Το επαγγελματικό τηλέφωνό σας είναι 210... και ο αριθμός του κινητού σας 69.... Από ποιον αριθμό καλείτε ;

Πελάτης : Εεε; Είμαι στο σπίτι. Από πού τις βγάζετε όλες αυτές τις πληροφορίες;

Τηλεφωνήτρια : Είμαστε συνδεδεμένοι με το σύστημα, κύριε.

Πελάτης : (Στεναγμός) Α μάλιστα ! Θα ήθελα δύο σπέσιαλ πίτσες με ζαμπόν,μπέικον. ...

Τηλεφωνήτρια :"Δεν νομίζω ότι θα ήταν καλή ιδέα, κύριε.

Πελάτης :"Α μπα;

Τηλεφωνήτρια :"Σύμφωνα με τον ιατρικό σας φάκελο, υποφέρετε από υπέρταση και το επίπεδο της χοληστερόλης σας είναι υψηλό. Η ασφάλεια περίθαλψης που έχετε σας απαγορεύει μια τόσο επικίνδυνη για την υγεία σας επιλογή.

Πελάτης :Αϊ ! Τι μου προτείνετε λοιπόν;

Τηλεφωνήτρια :"Μπορείτε ν α δοκιμάσετε την Πίτσα Λάιτ με γιαούρτι σόγιας. Είμαι σίγουρη ότι θα σας αρέσει πολύ.

Πελάτης : Τι σας κάνει να πιστεύετε ότι θα μου αρέσει αυτή η πίτσα;

Τηλεφωνήτρια : Συμβουλευτήκατε τις «Νόστιμες συνταγές με σόγια» στη βιβλιοθήκη της περιοχής σας την περασμένη εβδομάδα, κύριε. Εξ ου και η πρόταση μου.

Πελάτης : Καλά, εντάξει. Δώστε μου δυο, οικογενειακό μέγεθος. Τι οφείλω;

Τηλεφωνήτρια : Πραγματική ευκαιρί α για σας, τη σύζυγό σας και τα τέσσερα παιδιά σας, κύριε. Οφεί λετε 49,99 €.

Πελάτης : Να σας δώσω τον αριθμό της πιστωτικής μου κάρτας.

Τηλεφωνήτρια : Λυπάμαι, κύριε, αλλά φοβάμαι ότι θα πρέπει να πληρώσετε μετρητοίς.. Το υπόλοιπο της πιστωτικής σας κάρτας έχει υπερβεί το όριο.

Πελάτης : Θα πάω να βγάλω μετρητά από το μηχάνημα προτού έρθει ο υπάλληλός σας.

Τηλεφωνήτρια : Ούτε αυτό είναι δυνατόν, κύριε. Ο τραπεζικός σας λογαριασμός είναι ακάλυπτος.

Πελάτης : Να μη σας ενδιαφέρει. Εσείς στείλτε μου τις πίτσες. Θα έχω τα μετρητά. Πόσην ώρα θα πάρει;

Τηλεφωνήτρια : Έχουμε μια μικρή καθυστέρηση, κύριε. Θα είναι στο σπίτι σας σε 45 λεπτά περίπου. Εάν βιάζεστε, μπορείτε να έρθετε να τις πάρετε, αφού βγάλετε τα μετρητά, αλλά η μεταφορά πίτσας με μοτοσυκλέτα είναι τουλάχιστον ακροβασία.

Πελάτης : Πού στο διάολο ξέρετε ότι έχω μηχανή;

Τηλεφωνήτρια : Βλέπω εδώ ότι επειδή δεν καταβάλατε ε μπρόθεσμα τις δόσεις, το αυτοκίνητό σας έχει κατασχεθεί. Αλλά η Χάρλεϊ έχει εξοφληθεί, οπότε απλώς συνεπέρανα ότι θα την χρησιμοποιούσατε.

Πελάτης : "@#%/$@&?#!$*#@&$%^&*΄

Τηλεφωνήτρια : Σας συμβουλεύω να παραμείνετε κόσμιος, κύριε. Έχετε ήδη καταδικαστεί τον Ιούλιο του 2006 για προσβολή οργάνου της τάξεως.

Πελάτης : (’Αφωνος)

Τηλεφωνήτρια : Κάτι άλλο κύριε;

Πελάτης : Όχι τίποτα. Α ναι, μην ξεχάσετε τα δυο λίτρα δωρεάν Κόκα Κόλα μαζί με τις πίτσες, σύμφωνα με τη διαφήμισή σας.

Τηλεφωνήτρια : Λυπάμαι, κύριε, αλλά υπάρχει ρήτρα στη διαφήμισή μας που μας απαγορεύει να προσφέρουμε δωρεάν αναψυκτικά σε διαβητικούς...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Top