Γνωμικα

Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2011

6 Σύντομα ανεκδοτάκια

Δύο φίλοι συναντιούνται:
- Το ξέρεις ότι ο Γιάννης είναι τραυματισμένος άσχημα στο νοσοκομείο;
- Πως είναι δυνατόν; Τον είδα χθες βράδυ αγκαλιά με μια πανέμορφη κοκκινομάλλα.
- Τον είδε όμως και η γυναίκα του.....


-Έχει χαθεί ένας στην έρημο και ρωτάει ένα Βεδουίνο πως θα πάει στην όαση.
Εκείνος του άπαντα: Θα πας ευθεία και μετά από 3 ημέρες στρίψε δεξιά...




Ένας τύπος βρίσκεται στον παράδεισο χωρίς να ξέρει γιατί. Πάει λοιπόν στον Άγιο Πέτρο και τον ρωτάει:
-Με συγχωρείτε, εγώ πως βρέθηκα εδώ; Το μόνο που θυμάμαι είναι ότι βγήκα βόλτα με τη γυναίκα μου με το αυτοκίνητο.
-Ακριβώς, του λέει ο Άγιος Πέτρος. Και μετά η γυναίκα σου σου είπε:
«Αν με αφήσεις να οδηγήσω θα είσαι ένας άγγελος... Κι έτσι έφτασες εδώ».



Ένας άντρας δεν αισθάνεται καλά, πάει στο γιατρό για τσεκάπ. Έρχεται ο γιατρός με τα αποτελέσματα των εξετάσεων
- Δυστυχώς έχω πολύ κακά νέα. Είσαι βαριά άρρωστος! Σου μένει ελάχιστος χρόνος ζωής!
- Γιατρέ μου! Πόσος χρόνος μου μένει;
- Δέκα.
- Δέκα, τί; Μήνες; Εβδομάδες; Τι;
- Εννιά... οχτώ... επτά...



-Γιατρέ έχω πρόβλημα στην όραση!
-Σας πιστεύω, κύριέ μου, εδώ είναι κρεοπωλείο!



Γιατρός: Δε βρίσκω σαφή αίτια για τα συμπτώματά σας. Μάλλον φταίει το ποτό...
- Εντάξει γιατρέ. Να ξανάρθω όταν θα ξεμεθύσετε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Top