Γνωμικα

Πέμπτη, 19 Μαΐου 2011

Δεν πληρώνω εισιτήριο στα ΜΜΜ : Δες το πως

Η ανθρώπινη επικοινωνία είναι ο καλύτερος τρόπος για να μην πληρώσετε εισιτήριο. Η μέθοδος της παραχώρησης του εισιτηρίου είναι ο δικαιότερος τρόπος. Κάποια φορά θα πάρετε εσείς από κάποιον εισιτήριο που δεν έχει λήξει και κάποια φορά θα δώσετε. Έτσι πληρώνετε δίκαιο αντίτιμο για τις μετακινήσεις σας και όχι το ληστρικό 1,40 ευρώ. Όταν δεν έχετε τελειώσει το χρόνο της 1,5 ώρας από όταν το χτυπήσατε και δεν το χρειάζεστε άλλο, αφήστε το σε εμφανές σημείο (κυλιόμενες σκάλες, παγκάκι λεωφορείου, ακυρωτικά ή και στα εκδοτικά μηχανήματα  κτλ ) για κάποιον επόμενο. Όσο για την τρομοκρατία που δεχτήκαμε από την επιγραφή πίσω από τα εισιτήρια ότι είναι παράνομη η πράξη της παραχώρησης είναι απλά αναληθής και το τεκμηριώνουμε πιο κάτω στο άρθρο. Βέβαια  μπορούμε επίσης απλά και να μπούμε στα ΜΜΜ χωρίς να βγάλουμε εισιτήριο ακολουθώντας τις οδηγίες παρακάτω.

Εάν ελεγκτής μας ζητήσει το εισιτήριο ή τα στοιχεία μας:


1. Αρνούμαστε να δώσουμε τα στοιχεία μας στον ελεγκτή. Στοιχεία δίνουμε μόνο αν μας τα ζητήσει οποιοσδήποτε αστυνομικός (ακόμα και εκτός υπηρεσίας), πταισματοδίκης ή ειρηνοδίκης, που θα βρίσκεται ή θα έλθει στο λεωφορείο/τρένο.

2. Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να ακολουθήσουμε τον ελεγκτή οπουδήποτε. Ούτε βέβαια οποιονδήποτε security. Αν μας εξαναγκάσει να τον ακολουθήσουμε με τη βία, του κάνουμε μήνυση για παράνομη βία, εκβίαση και παράνομη κατακράτηση. Καλούμε τότε εμείς την αστυνομία και απαιτούμε τη σύλληψή του. Συγκρατούμε σε κάθε περίπτωση τα διακριτικά του (αριθμός στο καρτελάκι του). Αν βιαζόμαστε να φύγουμε, συγκρατούμε τα διακριτικά του και του κάνουμε μήνυση αργότερα.

3. Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να περιμένουμε την άφιξη της αστυνομίας.

4. Για μεγαλύτερη ταχύτητα στη λήξη του επεισοδίου, κατεβαίνουμε στην επόμενη στάση, χωρίς δισταγμό.

5. Η αστυνομία δεν μπορεί να μας συλλάβει (μόνο να πάρει τα στοιχεία μας) διότι το αδίκημα διώκεται κατ’ έγκληση. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να έχει υποβληθεί μήνυση από τον νόμιμο εκπρόσωπο της εταιρίας (όχι υπάλληλο) συγκεκριμένα για το δικό μας πρόσωπο (πράγμα αδύνατο).

6. Εάν ο οδηγός αρνείται να ανοίξει τις πόρτες (παγιδεύοντας έτσι και τους άλλους επιβάτες), του δηλώνουμε ότι διαπράττει παράνομη κατακράτηση και ότι θα τον μηνύσουμε (πράγμα που κάνουμε εφόσον οδηγηθούμε τελικά στο τμήμα), απευθυνόμενοι ταυτόχρονα και τους συνεπιβάτες μας, εξηγώντας ότι αυτό που κάνει ο οδηγός και ο ελεγκτής είναι παράνομο και ότι όπως σε όλα τα άλλα ζητήματα, η κυβέρνηση, μας τα παίρνει εκβιαστικά και τα δίνει σε εταιρίες και τράπεζες. Με επίγνωση του δίκιου μας, κάνουμε συμμάχους τους συνεπιβάτες μας.

7. Εάν έλθουν οι αστυνομικοί, τους δίνουμε τα στοιχεία μας και απαιτούμε να συλλάβουν αμέσως, τον ελεγκτή ή και τον οδηγό, διότι μας κράτησαν παράνομα εντός του λεωφορείου (ή γραφείου ή σταθμού κλπ), και ζητούμε να εφαρμόσουν την αυτόφωρη διαδικασία και να οδηγηθούν οι υπαίτιοι, αμέσως στο αστυνομικό τμήμα.

8. Αστυνομικοί που αρνούνται να συλλάβουν τον ελεγκτή/οδηγό κατόπιν της μήνυσής μας, διαπράττουν παράβαση καθήκοντος. Μπορούμε να τους μηνύσουμε και να υποβάλουμε έγγραφη Αναφορά εναντίον τους στο ΑΤ., κοινοποιούμενη στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη.

9. Σε κάθε περίπτωση επικοινωνούμε με τα τηλέφωνα των Επιτροπών Αγώνα του «Δεν πληρώνω», απ’ όπου δεχόμαστε τη βοήθεια συναγωνιστών και δικηγόρων μελών του κινήματος.
http://denplirono.wordpress.com


«Τα εισιτήριά σας, παρακαλώ»... «Εγώ δεν πληρώνω εισιτήριο»!
Κατηγορία: Δεν Πληρώνω
Του Φοίβου- Σταύρου Μακρίδη

Έτσι ξεκίνησε ο… διάλογος που είχα με τους ελεγκτές του ΟΑΣΘ μέσα στο αστικό λεωφορείο (Θεσσαλονίκη, νούμερο 14, Άνω Τούμπα- Ν.Σ. Σταθμός) την Τετάρτη 16/3. Όταν με πλησίασε ο ελεγκτής, του ανέφερα αμέσως ότι «δεν πληρώνω εισιτήριο, γιατί διαμαρτύρομαι ενάντια στις αυξήσεις, και συμμετέχω στο κίνημα Δεν Πληρώνω». Ο ελεγκτής ζήτησε τα στοιχεία μου, με απείλησε ότι θα καλέσει την αστυνομία, ενώ μου είπε το πρωτάκουστο ότι δεν μπορώ να διαμαρτύρομαι μόνος μου μέσα στο λεωφορείο! Όταν του είπα ότι δεν είχα καμία διάθεση να του δώσω τα στοιχεία μου, ότι δε θα περίμενα την αστυνομία και ότι είναι συνταγματικό μου δικαίωμα να διαμαρτύρομαι, ακόμα και ατομικά, τότε με αμηχανία μου είπε: «ακυρώνεις τον ρόλο μου».

Στη συνέχεια ήρθε και ο δεύτερος ελεγκτής να μου δώσει τρεις «επιλογές»: ή θα πήγαινα να κόψω εισιτήριο, ή θα μου έκοβε πρόστιμο ή θα κατέβαινα απ’ το λεωφορείο. Ήρθε σε αμηχανία, γιατί του δήλωσα ότι θα κατέβω στη στάση που θέλω, χωρίς να κόψω εισιτήριο και χωρίς να του δώσω τα στοιχεία μου - όπως και έγινε!

Είναι αλήθεια ότι άμα ήμουν ένας έφηβος, οι ελεγκτές θα είχαν μεγαλύτερο θράσος, ενδεχομένως να με έπιαναν απ’ τον γιακά ή να με έβριζαν. Είναι αλήθεια, επίσης, ότι έχουν ακούσει τα περιστατικά των συναδέλφων τους, που έχουν μπλέξει στα νομικά κενά και έχουν βρεθεί στα αστυνομικά τμήματα για παράνομη παρακράτηση (βλ «Θεσσαλονίκη: μια 15χρονη μαθήτρια έστειλε τους ελεγκτές στο τμήμα!», 9/3/11, http://www.xekinima.org/arthra/view/article/thessaloniki-mia-15xroni-mathitria-esteile-toys-elegkte/). Όπως είναι επίσης αλήθεια ότι αυτό που τους ενόχλησε περισσότερο ήταν ότι είχαν απέναντί τους έναν «τζαμπατζή» που μιλούσε δυνατά και ψύχραιμα για τα 120 εκατομμύρια που παίρνει ο ιδιωτικός ΟΑΣΘ, ως επιδότηση, από τη φορολογία μας, και για το κίνημα Δεν Πληρώνω!

Οι ελεγκτές συνειδητοποίησαν ότι δεν μπορούσαν να επιβληθούν με τρομάρες και φοβέρες, οπότε άρχισαν να «επιχειρηματολογούν» με πραγματικές γελοιότητες του τύπου «επιβαρύνεις το κοινωνικό σύνολο, γιατί έτσι θα έρθουν νέες αυξήσεις κι αν διαφωνείς με τις αυξήσεις, να πηγαίνεις στον οδηγό και να του δίνεις τα 60 λεπτά του προηγούμενου εισιτηρίου»!

Το κίνημα Δεν Πληρώνω έχει δείξει μέσα σε δύο μόλις μήνες τις πραγματικές δυνατότητές του, με αποτέλεσμα το διεθνές ειδησιογραφικό πρακτορείο Reuters να προειδοποιεί ότι είναι «η σημαντικότερη απειλή για την κυβέρνηση». Πρέπει, λοιπόν, να μην επαναπαυτούμε στα νομικά παράθυρα που υπάρχουν, αλλά να οργανωθούμε στις γειτονιές μας και στους χώρους εργασίας, σε επίπεδο σχολών για να φτιάξουμε επιτροπές παντού! Μόνο έτσι θα μπορέσουμε να γίνουμε ένα μαζικό και οργανωμένο κίνημα, που θα μπορέσει να κερδίσει!
http://www.xekinima.org/


Παραχώρηση επικυρωμένου εισιτηρίου στο μετρό, του E-Lawer


Εδώ και μερικούς μήνες έχει παρατηρηθεί η πρακτική της παραχώρησης επικυρωμένων εισιτηρίων του μετρό από επιβάτες που δεν εξάντλησαν τα 90 λεπτά χρήσης της υπηρεσίας, προς τους επιβάτες που εισέρχονται στις εγκαταστάσεις του μετρό.

Η Αττικό Μετρό Α.Ε. "απάντησε", τυπώνοντας στην πίσω πλευρά των εισιτηρίων τα εξής: "Η παραχώρηση και αποδοχή επικυρωμένου εισιτηρίου, καθώς και η προτροπή παραχώρησης απαγορεύεται και τιμωρείται από το νόμο (Π.Κ. ΆΡΘ.186.2 & 392)."

Ας δούμε τι λένε αυτά τα δύο άρθρα του Ποινικού Κώδικα:

Άρθρο 186 - Πρόκληση και προσφορά για την εκτέλεση κακουργήματος ή πλημμελήματος
1. Όποιος προκαλεί ή παροτρύνει με οποιονδήποτε τρόπο κάποιον να διαπράξει ορισμένο κακούργημα, καθώς και όποιος προσφέρεται ή αποδέχεται τέτοια πρόκληση ή προσφορά, τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον τριών μηνών.
2. Όποιος προκαλεί ή παροτρύνει με οποιονδήποτε τρόπο κάποιον να διαπράξει ορισμένο πλημμέλημα, καθώς και όποιος προσφέρεται γι' αυτό και όποιος αποδέχεται τέτοια πρόκληση ή προσφορά, τιμωρείται με την ποινή που προβλέπεται για το σχεδιαζόμενο πλημμέλημα ελαττωμένη κατά το άρθρο 83. Για την ποινική δίωξη του αδικήματος αυτού, απαιτείται έγκληση του προσώπου κατά του οποίου σχεδιαζόταν η τέλεση του πλημμελήματος, αν το υπό εκτέλεση πλημμέλημα διώκεται κατ' έγκληση.
3. Οι ποινές των προηγούμενων παραγράφων επιβάλλονται αν η πράξη δεν τιμωρείται βαρύτερα με άλλη διάταξη.

Άρθρο 392 - Δόλια αποδοχή παροχών
1. Όποιος με την πρόθεση να μην καταβάλλει αντίτιμο παίρνει για άμεση κατανάλωση τρόφιμα ή ποτά ή δέχεται την παροχή καταλύματος ή υπηρεσιών, των οποίων το αντίτιμο είναι άμεσα πληρωτέο κατά τις συνήθειες των συναλλαγών, τιμωρείται με χρηματική ποινή ή με φυλάκιση μέχρι τριών μηνών.
2. Η ποινική δίωξη ασκείται μόνο ύστερα από έγκληση.

Το άρθρο 186.2 αφορά αυτόν που προσφέρει το εισιτήριο, ενώ το άρθρο 392 αυτόν που δέχεται να χρησιμοποιήσει επικυρωμένο εισιτήριο.

Ένα μεγάλο ζήτημα δημιουργείται από το γεγονός ότι όποιος αγοράζει ένα εισιτήριο έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες για 90 λεπτά, οπότε αν τις χρησιμοποίησε για λιγότερα λεπτά, δεν χάνει φυσικά τα δικαιώματά του πάνω στο εισιτήριο. Ωστόσο, οι "συνήθειες των συναλλαγών" είναι ένας όρος που αναφέρεται στο ίδιο το άρθρο 392 κι αυτό επαναφέρει όλη τη σχετική συζήτηση που είχε ξεκινήσει στο αναΜόρφωση - Συνιστολόγιο.

Το ζήτημα όμως δεν έχει κλείσει. Οι "συνήθειες των συναλλαγών" είναι ότι καθένας αγοράζει το εισιτήριο του. Είναι όμως οι συνήθειες των συναλλαγών κάτι στατικό; Όχι, βέβαια. Εάν πιω από το ποτό ενός φίλου μου σε ένα μπαρ, δεν θα διωχθώ με το άρθρο 392 ΠΚ, αφού ο φίλος έχει πληρώσει για το ποτό του. Το νόημα του 392 ΠΚ είναι ότι κάποιος πρέπει να τιμωρείται όταν μπαίνει στο Μετρό χωρίς καθόλου εισιτήριο. Ο νόμος δεν ενδιαφέρεται για το ποιος και γιατί του έδωσε ένα επικυρωμένο και χρονικά έγκυρο εισιτήριο.

Εξάλλου οι συνήθειες των συναλλαγών είναι κάτι που μεταβάλλεται. Το κίνημα των "Ρομπεν των εισιτηρίων" υποστηρίζει μια συμβολική πράξη, η οποία αποτελεί μέσο διαμαρτυρίας για την ολοένα αυξανόμενη τιμή των εισιτηρίων. Είτε συμφωνεί είτε διαφωνεί κανείς με αυτή τη μορφή διαμαρτυρίας, αφενός είναι ένας θεμιτός λόγος για να διαμαρτύρεται κανείς κι αφετέρου το Μετρό δεν χάνει χρήματα που θα έπρεπε να έχει: ή πουλάει την υπηρεσία για 90 λεπτά ή ΔΕΝ την πουλάει για 90 λεπτά. Ως πράξη διαμαρτυρίας που συμβαίνει σε δημοσιότητα εμπίπτει λοιπόν στην ελευθερία της έκφρασης και γι' αυτό κάθε σχετικός περιορισμός θα πρέπει να προβλέπεται με σαφήνεια από το νόμο. Στη συγκεκριμένη περίπτωση και μόνο που υπάρχουν τόσες αμφιβολίες για την εφαρμογή αυτής της ποινικής διάταξης, κανονικά θα πρέπει να θεωρηθεί ανεφάρμοστο το 392 Π.Κ. , λόγω του κλασικού δόγματος του ποινικού δικαίου ότι κάθε φορά που υπάρχει αμφιβολία δεν πρέπει να υπάρχει ενοχή.

Πηγή: http://elawyer.blogspot.com/

11 σχόλια:

  1. Τόσος κόπος και τόσα νομικά κολπάκια για να μετακινείστε τσάμπα και να σας πληρώνουν οι "άλλοι" το εισιτήριο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 1ον αχαρακτήριστο το γεγονός ότι μέσα από ένα τέτοιο κείμενο ο ανώνυμος από πάνω κατάλαβε πως κάποιος θέλει να μετακινείται τσάμπα ή να του πληρώνουν άλλοι το εισιτήριο...
    Από την πρώτη παράγραφο εξηγείται το πως να πληρώνεις δίκαιο αντίτιμο και όχι ληστρικό.

    2ον ανεξάρτητα από την ηλικία του ανώνυμου θα έπρεπε να αισθάνεται πως έχει ευθύνη εκτός από τον εαυτό του και για τα άτομα που νοιάζεται (οικογένεια, παιδιά, φίλους...) και αν αυτόν δεν το αφορά άμεσα (όπως και εμάς δεν μας αφορά άμεσα) το ότι για την βασική του μετακίνηση κανείς στην Αθήνα ληστεύεται από το 1,5 ευρώ χωρίς ζώνες χρήσης κτλ, θα έπρεπε να σέβεται τουλάχιστον ανθρώπους που δεν έχουν πλέον την δυνατότητα να πληρώνουν αδικίες άλλων.

    3ον μειώνεις την αξία σου σαν άνθρωπος προσπαθώντας να παρερμηνεύσεις ανθρώπους που στηρίζουν κινήματα με θέσεις σοβαρές και αφιερώνουν χρόνο προασπίζοντας μόνο δίκαιες θέσεις θεωρώντας τους απαξιωτικά άτομα που θέλουν να μετακινούνται τσάμπα ή θέλουν να τους πληρώνουν οι άλλοι το εισιτήριο (τζαπατζήδες).

    Κύριε/κυρία ανώνυμε/η δεν θέλω να σας μεταπείσω για τις πεποιθήσεις σας. Καθένας ορίζει την μοίρα του και είναι αντάξιος της πορείας του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Υπολογίζεται ότι ανά επιβάτη και ανά χιλιόμετρο (επιβατοχιλιόμετρο) το κόστος της ΕΘΕΛ είναι 15 λεπτά, όσο δηλαδή και το κόμιστρο ενός ταξί που μισθώνεται από 4 επιβάτες." (http://www.omikronconsulting.gr/projpdf/pdf_projid_308.pdf)

    Μειώνεις την αξία σου σαν άνθρωπος όταν αρνείσαι να χρησιμοποιήσεις την λογική σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμε δεν μπορείς να καταλάβεις ούτε αυτά που γράφεις εσύ ο ίδιος ... είσαι εκτός τόπου!

    Αν το κόστος είναι 15λεπτά και εσύ πληρώνεις 1,5 ευρώ τι δεν καταλαβαίνεις. Σε μία διαδρομή 3 λεπτών και σε μία 1,5 ώρας είσαι αναγκασμένος να πληρώνεις το ίδιο (πάλι δεν καταλαβαίνεις το άδικο).

    Προς γνώση:
    Κάθε χρόνο μέσω της φορολογίας μας πληρώνουμε, σύμφωνα με τους υπάρχοντες νόμους, 500 – 600 εκατομμύρια ευρώ για τις αστικές συγκοινωνίες της Αττικής. Για να έχουν φθηνό εισιτήριο, ταχτικά δρομολόγια κοκ. Τα τελευταία 12 χρόνια όμως, από αυτά τα λεφτά μόνο το 20% καταλήγει τελικά στις αστικές συγκοινωνίες. Οι κυβερνήσεις επιλέγουν να μην δώσουν το σύνολο των χρημάτων που οι αστικές συγκοινωνίες από το νόμο δικαιούνται και τις παραπέμπουν να δανειστούν από τράπεζες – με ληστρικά επιτόκια – για να αντεπεξέλθουν στις λειτουργικές τους δαπάνες. Έτσι δημιουργήθηκαν τα ελλείμματα και τα χρέη που σήμερα καλούμαστε να πληρώσουμε εμείς, επιβάτες και εργαζόμενοι.
    Οι επιβάτες με αύξηση της τιμής του εισιτήριου, αραίωση δρομολογίων και περικοπή γραμμών.
    Οι εργαζόμενοι στις αστικές συγκοινωνίες με περικοπές στους μισθούς τους, μετατάξεις, απολύσεις κ.α.
    (http://www.xekinima.org/arthra/view/article/i-maxi-sta-mesa-mazikis-metaforas/)

    Λυπάμαι για την κατάσταση που βρίσκεται η λογική του εγκεφάλου σου. Όσο για την αξία σου σαν άνθρωπος ... ρώτα τη γνώμη όποιου συναντήσεις γύρω σου και θα καταλάβεις τι εννοούσα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. pes ta re...
    epelekse tin anwnymia gia na pei mia malakia ...

    apla min asxoleiste me tetoious ilithious na spatalate xrono mono me osous aksizoun...
    polla like sto panta xamogela. synexiste paidia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ελληναραδες του δεν πληρώνω. Ζείτε λάθρα και σας πληρώνουν οι άλλοι. Ούστ τσογλανόπαιδα της μπανανίας που μάθατε στο τζάμπα σε βάρος του κοινωνικού σύνόλου. Δημόσιοι υπάλληλοι της αραχτής και της μίζας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρνούμαι να πιστέψω ότι ένας άνθρωπος με τόσο χαμηλό επίπεδο (φαίνεται από τον τρόπο γραφής, αλλά και από το λεξιλόγιο), υπήρξε όλη του τη ζωή άμεμπτος. Τι σου δίνει το δικαίωμα άνθρωπέ μου να γενικεύεις και να κατηγορείς; Στο ότι πληρόνουμε πολλαπλάσια την αξία των εισιτηρίων, ισχύει. Στο "δεν πληρώνω", προσωπικά διαφωνώ, γιατί παντού και πάντα τόσα χρόνια πλήρωνα και πληρώνω. Παρ' όλα αυτά, κάποιες θέσεις τους τις αναγνωρίζω. Κι ας με εκνευρίζει ώρες ώρες η αυταρέσκεια και η πεποίθηση ανωτερότητας κάποιου επειδή δεν πληρώνει αυτό που εμείς οι "χαζοί" πληρώνουμε. Επίσης μάλλον θα σε εκπλήξει το παρακάτω, αλλά το ότι ΚΑΠΟΙΟΙ δημόσιοι υπάλληλοι δρούν καταχρηστικά, παράνομα ή/και παρασιτικά, αυτό δε σημαίνει ότι ΟΛΟΙ οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι μιάσματα. Τέλος πάντων. Προσωπικά μου έκοψαν πρόσφατα πρόστιμο και αναγκάστηκα να πληρώσω το 60πλάσιο του εισιτηρίου επειδή πέρασε η διαθέσιμη ώρα για τη διαδρομή, επειδή άργησε μισή ώρα το λεοφορείο να έρθει. Το πλήρωσα, αν και δε θα έπρεπε κανονικά. Γνωρίζεις πως αν δεν το πληρώσεις το πρόστιμο στο παίρνουν με την εφορία; Αν σου φαίνεται αυτό φυσιολογικό, θυμήσου πως μιλάμε για ιδιωτική εταιρία. Τέλος πάντων. Ούτε εισόδημα έχω ούτε περιουσιακά στοιχεία, οπότε μάλλον έπρεπε να τους αφήσω να ξύνουν τα κεφάλια τους και να δηλώσω "ουκ αν λάβεις παρά του μη έχοντος.". Πάντως, επειδή η ΕΘΕΛ δεν είναι κρατική, στην ουσία δεν επιβαρύνεις κανένα κοινωνικό σύνολο. Δεν είναι το ίδιο με τη φοροδιαφυγή, ούτε με τη μίζα. Εκεί να ψάξεις τους ιούς και τα παράσιτα, στους τύπους με τα σκάφη, τους offshore λογαριασμούς και τα δηλωμένα εισοδήματα πείνας. Και οι δημόσιοι υπάλληλοι που γνωρίζω προσωπικά είναι πτυχιούχοι που μπήκαν με διαγωνισμούς. Δεν είναι όλοι κομματόσκυλα και γνωστοί γνωστών. Να λέμε τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη. Πες μου ποιός είσαι και τι κάνεις, να σου πω αν έχεις το δικαίωμα να βρίζεις τους άλλους. Όσο κρύβεσαι πίσω από την ανωνυμία για να σκορπάς μίσος, δε διακρίνω διαφορά μεταξύ εσού και κάποιου κουκουλοφόρου. Δε γνωρίζω ούτε την ταυτότητα ούτε το ήθος σου, ούτε τα κίνητρά σου.

      Διαγραφή
  7. ellinarades nai ... pou sas plirwnoun oi alloi oxi anwnyme. proswpika egw zw eis varos mono tou eautoy mou. to eidos autwn san esena pou ta vazoun me synanthrwpous tous xwris na exoun gnwsi kai epixeirimata einai gnwsto. pantws alloi einai autoi pou pairnoun mizes kai zoun araxtoi pisw apo ti skepi tou dimosiou kai tous plirwnw egw. isws eisai esy enas apo autous ... pantws aporw sta 47 mou akoma gia tin anthrwpini vlakeia...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μόνο δύο πράγματα είναι άπειρα: το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, και ως προς το σύμπαν διατηρώ κάποιες αμφιβολίες.
    Albert Einstein 1879-1955

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Top