Γνωμικα

Δευτέρα, 11 Ιουλίου 2011

Μείνετε σε φόρμα το καλοκαίρι

Αν το καλοκαίρι βαριέστε το γυμναστήριο, δε σημαίνει ότι δεν μπορείτε να μείνετε σε φόρμα! Δοκιμάστε ένα από τα παρακάτω και θα γυμναστείτε το ίδιο καλά και θα διατηρήσετε το σώμα που χτίσατε μέσα στο χειμώνα.



Rafting, canoe ή kayak
50 θερμίδες την ώρα και γυμνάζετε όλο το επάνω μέρος του σώματος: ώμους, δικέφαλους, τρικέφαλους και πλάτη


Ποδηλασία
Καίτε περίπου 500 έως 700 θερμίδες την ώρα, ανάλογα την ταχύτητα, την κλίση και τις δυσκολίες του εδάφους

Ιστιοπλοΐα
Με την ιστιοπλοΐα καίτε περίπου 200 θερμίδες την ώρα και γυμνάζετε κυρίως το πάνω μέρος του σώματος

Κολύμπι
Καίτε περίπου 476 θερμίδες την ώρα και γυμνάζετε όλο το σώμα

Jet-ski
Καίτε 450 θερμίδες την ώρα και γυμνάζετε γλουτούς και πλάτη

Volley
Το βόλλευ βοηθά στο να κάψετε περίπου 500 θερμίδες την ώρα, ενώ γυμνάζετε ταυτόχρονα πόδια, χέρια, κοιλιακούς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Top