Γνωμικα

Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

Anekdoto me ta loukoumakia

Πάει μια καλόγρια στο μοναστήρι με τα πόδια, αλλά σκέφτεται να κάνει ωτο-στοπ. Έτσι περνάει μια πολύ όμορφη και νεαρή κοπέλα με μια Πόρσε.
-Πού πάτε; της λέει
-Στο Μοναστήρι!
-Ελάτε, θα σας πάω εγώ!

Έτσι ξεκινάν για το Μοναστήρι... Σε μια στιγμή λέει η καλόγρια
-Κορίτσι μου πολύ ωραίο φόρεμα! Από πού το αγόρασες;
-Α, όχι και το αγόρασα! Μου το έκανε δώρο ένας άνδρας επειδή κοιμήθηκα μαζί του!
Άφωνη η καλόγρια, συνεχίζει το ταξίδι...
Σε μια στιγμή λέει η καλόγρια

-Και πολύ ωραίο δαχτυλίδι! Αυτό από πού το πήρες;
-Α, ούτε και αυτό το αγόρασα! Μου το χάρισε ένας άνδρας επειδή του έκανα τρελίτσες στο κρεβάτι!

Άφωνη πάλι η καλόγρια
Στο τέλος της ξαναλέει:

-Κι αυτή η Πόρσε φαίνεται πανάκριβη! Πού βρήκες λεφτά να την παρεις;
-Κοιτάξτε, αυτή μου την έκανε δώρο ένας άνδρας, επειδή έκανα παρτούζα..

Άφωνη πάλι η καλόγρια..
Έτσι φτάνουν στο μοναστήρι! Πηγαίνει η καλόγρια, ανήγει ο ηγούμενος την πόρτα και της λεει:
-Α! Γεια σου μωράκι μου!

Και η καλόγρια:
-Άσε μας και συ μωρέ με τα λουκουμάκια σου!....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Top