Γνωμικα

Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

Anekdoto me to sperma

Εχει περάσει ένας χρόνος από τότε που παντρεύτηκαν και επειδή δεν έχει έρθει ακόμα ο...

διάδοχος επισκέπτονται τον ειδικό γιατρό, ο οποίος δίνει στη σύζυγο μια σειρά εξετάσεων και στο σύζυγο δίνει ένα κουτάκι και του λέει:

-'Σ' αυτό το κουτάκι θέλω να βάλετε το σπέρμα σας και να μου το φέρετε εδώ όχι αργότερα από 2 ώρες αφότου το συγκεντρώσετε. Μπορείτε με τη βοήθεια της συζύγου σας ή μόνος σας'.

Φεύγει το ζευγάρι και την επόμενη μέρα το απόγευμα πηγαίνει ο σύζυγος στο γιατρό και του δίνει το κουτάκι άδειο.
-'Πού είναι το σπέρμα;' λέει ο γιατρός βλέποντάς το.

-'Δεν μπορούσα με τίποτα γιατρέ μου. Προσπάθησα, προσπάθησα με το χέρι, προσπάθησα με τα δύο χέρια, τίποτα!'

-'Η σύζυγός σας δε μπορούσε να βοηθήσει;'

-'Φώναξα και τη σύζυγό μου! Προσπάθησε κι αυτή με τα χέρια, με το στόμα, τίποτα! Να φανταστείτε ήρθε στο σπίτι και μια φίλη της γυναίκας μου. Προσπάθησε κι αυτή μαζί με τη γυναίκα μου με τα χέρια, με το στόμα, τίποτα! Μέχρι και ένα γείτονα φώναξα, body builderά, 2 μέτρα αντρας! Αλλά κι αυτός, τι με τα χέρια, τι με το στόμα, τι με τα δόντια, τίποτα!'

-'Αντρα; και με τα δόντια;'

-'Ναι, γιατρέ μου, δεν άνοιγε με τίποτα το καπάκι!'

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Top